Pink blazer

Witam Kochani! :)

Korzystając z wolnej chwili, postanowiłam zrobić porządki wśród moich zdjęć zawartych na dysku mojego laptopa. Przy okazji trafiłam na jedno moje zdjęcie sprzed paru miesięcy, na którym mam różową marynarkę firmy ZARA - która jest jedną z moich ulubionych ;) Oraz biała koronkowa sukienka firmy BIK BOK, której niestety nie widać na zdjęciu :( Ale na pewno w najbliższym czasie postaram się zrobić stylizację z nią w roli głównej i pokazać Wam ją w całej okazałości ;)

Proszę, nie zwracajcie uwagi na moje bardzo cienkie brwi na tym zdjęciu - teraz już takich nie mam, natomiast zdjęcie było robione w momencie, gdy sama próbowałam coś z nimi eksperymentować ;)

Przy okazji , chciałam Wam życzyć Wesołych , spokojnych Świąt! :)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Przyjmuję tylko konstruktywną krytykę, komentarze wulgarne nie będą publikowane :)